Ohlašovna sdělí vlastníkovi objektu na jeho písemnou žádost jméno, popřípadě jména, příjmení a datum narození občana, k němuž vede údaj o místě trvalého pobytu, odpovídající adrese objektu.
Postup
- Vlastník nemovitosti vyplní a předloží žádost buď osobně nebo elektronicky na formuláři, zpřístupněném dálkovým přístupem
- Výpis osob trvale přihlášených na adrese nemovitosti lze předat pouze do vlastních rukou vlastníka nemovitosti (osobně obvykle na počkání pri osobním podání žádosti, nebo v dohodnutém termínu, do datové schránky nebo doručenku do vlastních rukou po zaplacení správního poplatku)
- Vlastník nemovitosti za poskytnutí údajů z informačního systému evidence obyvatel uhradí správní poplatek na podatelně nebo bezhotovostně po sdělení platebních údajů, není-li žádost podávána osobně.
Co je pořeba
- Prokázání totožnosti při osobním podání žádosti (občanským průkazem, cestovním pasem, případně průkazem k povolení pobytu cizince)
- Žádost o sdělení trvale přihlášených osob (formulář je dostupný na podatelně)
- Uhrazení správního poplatku za poskytnutí údajů z informačního systému evidence obyvatel (50 Kč za každou i započatou stráku)
- Upozorňujeme, že sdělení obsahuje údaje pouze o občanech ČR, nikoliv o cizích státních příslušnících (ve věci pobytové agendy cizinců je třeba obrátit se na Odbor azylové a migrační politiky Ministerstva vnitra ČR)
Formulář
Žádost o sdělení trvale přihlášených osob Typ: DOCX dokument, Velikost: 21.95 kB
Právní předpisy upravující životní událost
- Zákon č. 133/2000 Sb., o evidenci obyvatel a rodných číslech a o změně někerých zákonů
- Zákon č. 634/2004 Sb., o správních poplatcích
Kontakty
Obecní úřad Chlumín Chlumín 44 277 43 Chlumín
Úřední hodiny:
Pondělí: 09:00 - 12:00 - 14:00 - 18:00
Středa: 09:00 - 12:00 - 14:00 - 18:00
tel: +420 315 685 051
e-mail: podatelna@chlumin.cz